Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Orhangazi İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu ve beraberindeki rütbeli personel, Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen ziyarette, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu tarafından Kaymakam Karamehmetoğlu’na çiçek takdim edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, Jandarma Teşkilatı’nın ülke güvenliği, kamu düzeninin korunması ve vatandaşların huzurunun sağlanması adına yürüttüğü çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Türkiye’nin en köklü kurumlarından biri olan Jandarma Teşkilatı, 187 yıllık tecrübesiyle vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunmasında önemli görevler üstlenmeye devam ederken, kuruluş yıl dönümü dolayısıyla gerçekleştirilen ziyaretlerde teşkilatın toplumsal huzur ve güvenliğe sunduğu katkılar bir kez daha vurgulandı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu ve beraberindeki personele teşekkür ederek, Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümünü kutladı. Karamehmetoğlu, görevleri başında bulunan tüm jandarma personeline çalışmalarında başarılar dileyerek, özverili hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.

#Orhangazi #SonDakika #Haber #Orhangazihaber #Avamhaber #Gündem #Siyaset #Ekonomi #Spor #Teknoloji